Sharjeel 0 Posted December 3, 2007 Share Posted December 3, 2007 I GOT MINE IN THE MAIL TODAY. T__T; This mission of endurance will be the toughest yet, it has a big emtional/moral push to it. Link to post Share on other sites
sadisticsoldier 3 Posted December 3, 2007 Share Posted December 3, 2007 Got mine as well. I'll probably open it. I'll feel bad afterward though. Link to post Share on other sites
Kiefer 30 Posted December 3, 2007 Share Posted December 3, 2007 I also got mine today, and I'll keep it closed too. Link to post Share on other sites
Orange 0 Posted December 3, 2007 Share Posted December 3, 2007 I also got mine today, and I'll keep it closed too. Didn't get mine today, I got my t-shirt that I ordered AFTER Silent Hope.... Weird. Link to post Share on other sites
Firstborn Dragon 0 Posted December 3, 2007 Share Posted December 3, 2007 Got mine today, it's sitting, still sealed, near my PC. Link to post Share on other sites
MetalKingSlime 0 Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 got mine as well, didn't open it of course. i just left it in my room here, hehe Link to post Share on other sites
Guest Plattym3 Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 I got mine today too. I'm sticking it in my DWM2 strategy guide which is at the end of a bookcase with all the special strategy guides I'm keeping. I'll have to search these boards to see where I hid it from myself in the future. Link to post Share on other sites
sadisticsoldier 3 Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 My card was a Dark Mage from DQVI. Link to post Share on other sites
Kenshin 8 Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 (edited) I just went through the monster list and it looks like mine is the Iron Turtle from DQ6. Edited December 4, 2007 by Kenshin Link to post Share on other sites
Gold_guardian 0 Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 Well at least I know who to blame now if Slimeknights dosn't come back thanks to a few of you breaking the spell that that sealed cards contain by opening them to early *grr* Link to post Share on other sites
Duran 68 Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 (edited) I just got mine in the mail today...I have to find a nice place to put it so it doesnt get ruined... Right now, its being guarded by the mighty Mudkip! Edited December 4, 2007 by Duran Link to post Share on other sites
Slime Master 105 Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 So I herd u leik mudkipz!! In all seriousness, I got mine in the mail yesterday. I've not opened it despite my curious nature. Link to post Share on other sites
Duran 68 Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 So I herd u leik mudkipz!! In all seriousness, I got mine in the mail yesterday. I've not opened it despite my curious nature. Indeed I do! Im actually thinking about opening my envelope, except with a group of fellow SKers...just not right now... Link to post Share on other sites
Esturkdq4 37 Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 I got mine today, and my mom already opened it, and my curiousity got the best of me.... Link to post Share on other sites
sadisticsoldier 3 Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 I got mine today, and my mom already opened it, and my curiousity got the best of me.... That's illegal. Link to post Share on other sites
Dood 0 Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 C'mon, what's he going to do, sue his own mum? My own mum did that to me when I was younger and it P-Oed me to no end. Geez, I can't believe so many people are opening theirs. Maybe King Slime should've made them self destruct if opened early. Link to post Share on other sites
Slime Master 105 Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 Or make a Gas Cloud appear to those who opened it. In which I am pretty sure would cause a nasty stench of biblical proportions. Link to post Share on other sites
King_Slime 12 Posted December 4, 2007 Author Share Posted December 4, 2007 Weak! You must keep it closed! Link to post Share on other sites
sadisticsoldier 3 Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 Weak! You must keep it closed! Who are you? Link to post Share on other sites
Orange 0 Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 KSSSSSS. I didn't get mine yet! Link to post Share on other sites
Woodus 1,655 Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 Weak! You must keep it closed! Whoa, live post by King_Slime Link to post Share on other sites
Sharjeel 0 Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 OH EM GEE, KS GRACED OUR PRESENSE! Quick, everyone bow! Link to post Share on other sites
Duran 68 Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 Weak! You must keep it closed! Mines still closed, bro... Link to post Share on other sites
MetroidXPS 23 Posted December 4, 2007 Share Posted December 4, 2007 Weak! You must keep it closed! Mines still closed, bro... Yeah, I'm keeping mine closed for as long as I need to, which could mean 2 years, or it could mean whenever SK reopens, whichever comes first. Might even keep it closed passed that. Link to post Share on other sites
Mimas 172 Posted December 5, 2007 Share Posted December 5, 2007 Weak! You must keep it closed! Poor King Slime. You guys should feel awful for hurting him like that. Don't worry King Slime, when I get mine it goes straight into my top desk drawer until you tell me to open it. Things that go into that drawer rarely come out. Link to post Share on other sites
Recommended Posts