Jump to content

DJ BlackJack

Denizens
  • Content Count

    1,838
  • Joined

  • Last visited

Status Updates posted by DJ BlackJack

  1. IP Text Editor not working for me. cant type anything. help plz :(

    1. ethanej

      ethanej

      If your using a computer make sure if you have an addon like noscript installed make sure everything for this site is allowed.

    2. D.Name Theif

      D.Name Theif

      ...then how did you type this?

  2. java script not working for some reason. grrrrrrr

  3. Tryna be more active. so much work, so little time :( birthday in 17 days tho :D

    1. Democrobot

      Democrobot

      Well, I hope you can stay around for a while

    2. D.Name Theif

      D.Name Theif

      Welcome to my world...

    3. Gooptek

      Gooptek

      You came back! Yay!

  4. my dad died 2 weeks ago. i graduated itt tech with a degree and now im up in alaska. just got wifi again. ill try to be more active within the coming weeks

    1. Show previous comments  3 more
    2. Mimas

      Mimas

      My sympathies for your father, but congratulations on your degree!

    3. PantheonSasuke

      PantheonSasuke

      Yeah, sorry about your dad, but getting that degree sounds awesome.

    4. DJ BlackJack

      DJ BlackJack

      thnx for the support peoples. ill make a thread about my absence.......

  5. found some new Images for my Sig. like they say, out with the old, in with the new :D

    1. Show previous comments  3 more
    2. DJ BlackJack

      DJ BlackJack

      still trying to find a nokturnus gif tho from joker 2. when he intimidates at start of battle. thatd be cool :D

    3. Thunderbolta

      Thunderbolta

      You could record it and turn it into a GIF.

    4. DJ BlackJack

      DJ BlackJack

      might need assistance with that. i got a smartphone so it can be in good quality but then i gotta cut out the background layers and well photoshop isnt my strong suit. ill make a thread on it, maybe king zenith can assist me :)

  6. so kid icarus uprising comes out today. and i am leaving in one hour to go get it. YEA BOY!!! see people on wifi. i will massacre you!! I WILL EFF U UP!!!!!! happy arching!

    1. Show previous comments  9 more
    2. Gooptek

      Gooptek

      Your brother got the Eggplant Wizard? I like him, he's cool! (Of course, talking 'bout the wizard, not your brother :P)

      And in the official website it say that Thanatos will only be available for Nintendo Power subscribers. Aww. ):

    3. Quart20858

      Quart20858

      I'm a Nintendo Power subscriber but i dont have a 3DS :P

    4. NeohopeSTF

      NeohopeSTF

      I throw Metal balls not Arch.

  7. farting ferrets, farting ferrets..............and more farting ferrets. think thatll be thge last time i steal ppls GIFs lol

    1. D.Name Theif
    2. ryangroovy

      ryangroovy

      I say you steal a .GIF again, just for "teh lolz".

  8. hmm..............maybe i should load my sig with farting ferrets. bet ud like that wouldnt u Z man? its a farting ferret orgy!!!! :P

  9. Welcome back farting ferret...............bahahahhaa

    1. Lord_Rigor_Mortex

      Lord_Rigor_Mortex

      yep its gonna be stuck with me for a long time...

  10. ...........and another couple days go by and no farting ferrets!!! oh but my computer shorted so im gonna try n get it fixed...................

    1. ryangroovy

      ryangroovy

      I saw a farting rat.

    2. DJ BlackJack

      DJ BlackJack

      O_o. interesting.........
    3. NeohopeSTF

      NeohopeSTF

      I see Farting Ferrets I think there pretty cool though.

  11. yay! no farting ferret today XD

  12. ugh hate my friends net. i didnt rq ryan. i never rq

    1. Show previous comments  8 more
    2. Lord_Rigor_Mortex
    3. DJ BlackJack

      DJ BlackJack

      I guess lol. I decided to switch it up. Well fought sir! U def provided me with a challenge.

    4. Lord_Rigor_Mortex

      Lord_Rigor_Mortex

      congrats DJ. looks like you will be advancing. you might want to post on the winged wonders now.

      good work ryang ya tryed ya best and thats all that matters here!

  13. DAMN FARTING CATS!!! GIMME THE JOKER 2 HERO BACK!!! http://i1231.photobucket.com/albums/ee503/KingZenithDen/Joker2_Hero.gif

    1. Show previous comments  1 more
    2. King Zenith

      King Zenith

      Ha ha. Took you a long time to notice. That'll teach you to steal my GIFs!

    3. King Zenith

      King Zenith

      By the way, I thought about putting something more potentially embarrassing there, but then opted to go for the lighter side of things with the Farting Ferret from DQ5.

       

      Sorry for the tasteless gag. I saw an opportunity and I went for it.

    4. D.Name Theif
  14. since when does the hero from joker 2 turn into a farting cat? thats what happened with my sig >:(

    1. ryangroovy

      ryangroovy

      I notised that, it's creepy as hell...

    2. Gooptek

      Gooptek

      And he still looks a lot like the boy from Blue Dragon...

    3. Lord_Rigor_Mortex

      Lord_Rigor_Mortex

      tell me about it peoplez

  15. "Hold me closer Ed! h-h-h-h-h its gettin' dark." (Hacking cough) "Tell Auntie Em to let Old Yeller out" (hacking cough) "Tell Tiny Tim I won't be comin' home this Christmas" (hacking cough) "Tell Scarlett I Do give a Damn!" - Jim Carrey in The Mask

    1. Show previous comments  1 more
    2. Lord_Rigor_Mortex

      Lord_Rigor_Mortex

      do i give a dam will be my last words thats sure lol

    3. DJ BlackJack

      DJ BlackJack

      that movie was classic bahahahahhaa

    4. Lord_Rigor_Mortex

      Lord_Rigor_Mortex

      hahahahaha please tell tiny tim i dont want him to that meat because im a vegetarian lol [ im not really ]

  16. new giant made. accepting ALL challenges

  17. new giant made. accepting ALL challenges

  18. im comin back with a vengeance in this tourny................Z man, whenever ur ready >:D

    1. King Zenith

      King Zenith

      Sounds good (except for the back with a vengeance part...). I just need to get my kids off to bed and then it's on like Donkey Kong! ETA about 45 minutes.

    2. DJ BlackJack

      DJ BlackJack

      heh sounds good dude, best of luck :D. and best 2 out of 3 matches, find me on freenode, alias Dakudoreamu (jap translation for Nokturnus :P)

       

  19. So..........today is the day where we are supposed to tell congress to not censor the web...........

    1. 123321

      123321

      *Goes to wikipedia* *Sees that page* *View source* *Views information* :P Seriously though, SOPA is horrible.

    2. Dwaine

      Dwaine

      Don't you love excuses to take the day off, I mean protests? Remember when everyone made their Twitter icon green for Iran? Thanks to everyone's efforts, Iran is now a free and democratic society!

    3. D.Name Theif

      D.Name Theif

      I guess so...

       

  20. once the smoke clears i will return to the chat. my education is more important.

    1. NeohopeSTF

      NeohopeSTF

      the smoke is slowly clearing. Also Lily he means that theres alot of Drama in the chat due to alot of things.

    2. 123321

      123321

      DJ, the drama's over.

  21. damn bots. should post something worthwhile. the ironic part? these bots failed to use caps. talked like a normal "person". how AI has progressed. makes me happy :P

    1. Show previous comments  1 more
    2. DJ BlackJack

      DJ BlackJack

      i know that was weird as hell. eh goes to show that bots and their AI is in comparison with our typing structure. that means theyve been eyeballin us and watch how we type then they 1-up us hahahahha

    3. Kalmana

      Kalmana

      If they really wanted to mimic how a lot of people type now, they should study youtube comments.

    4. Stepchan

      Stepchan

      And they're back....

       

      Ugh...

  22. what a GIANT disappointment :P. congrats tho

  23. just mixed a new song. Chamillionaire Ft Killer mike and Pastor Troy - Southern Takeover with Ridin - Chamillionaire blended at the end. about 4:15. let me know what u think. its bumpin :Dhttp://www.zshare.net/audio/98475844429c120f/

    1. ryangroovy

      ryangroovy

      I didn't listen to it all, but it's really good.

    2. Havoccultist

      Havoccultist

      That...makes no sense whatsoever. And great mix DJ.

    3. Lord_Rigor_Mortex
  24. just when i thought it couldnt get any worse............well the vacation in alaska was nice, except the internet was limited..........

  25. welcome to the team Barbarus ;)

    1. ethanej

      ethanej

      Well I have two new members to my team today as well Darkonium Slime and Maniacal Mole

    2. DJ BlackJack

      DJ BlackJack

      congrats dude, i also got my second mole today. dont forget to synth with phoenix sceptre if you want wonder construction which holds the lovely dance of the wicked waltz. if you knew that srry for the reminder :P

×
×
  • Create New...